PlusTech olarak, 2006 yılında Elektronik Güvenlik Sistemleri alanında, yüksek müşteri memnuniyeti hedefi ile sektörde fark yaratmak amacıyla hizmet vermeye başladık.
Geçen 15 yıl içinde kamu ve özel sektörde gerçekleştirdiğimiz 600’den fazla projede yaşadığımız tecrübelerle kazandığımız bilgi birikimi ve uzman insan kaynaklarımız ile birlikte müşterilerimize daha da kaliteli hizmet sunabilmek için çalışmaya devam ediyoruz.
Bugün, bir çok farklı sektörde bulunan müşterilerimizin Elektronik Güvenlik Sistemleri ihtiyaçlarına yönelik projelendirme, uygulama ve satış sonrası hizmetlerimiz ile optimum çözümler sunuyoruz.
Elektronik Güvenlik Sistemlerinin öneminin ve faydalarının daha iyi anlaşılması, kurumlarda teknolojiye dayalı Güvenlik bilinci oluşturulması ve bu çözümlerden daha verimli ve doğru şekilde faydalanabilmesi adına çalışmak.
Bu misyonumuzu gerçekleştirebilmek adına değerlerimize önem veriyor ve onlara en iyi şekilde uymaya özen gösteriyoruz.
Bilgi güçtür ama hayal gücü bilgiden daha önemlidir.
Francis Bacon, Albert Einstein
Sektörümüz de Dünya da herkese uyan tek bir çözüm olmadığını biliyoruz. Herkesin kendisine göre ihtiyaçları ve bunlara özel çözümlere ihtiyacının olduğunun bilincindeyiz.
Bu sebeple her zaman müşterilerimizin ihtiyaçlarına özel çözümleri geliştiriyor ve bunları hayata geçirebilmek için çalışıyoruz. Bunun içinde en az bilgi birikimi kadar hayal gücüne de her zaman ihtiyacımız var.
Bilgi, araştırmalarımızdan ve kendi deneyimlerimizden elde ettiğimiz verilerdir. Ancak, yeni sonuçlar ve çözümler üretebilmek adına bu bilgileri bir araya getirmek için yaratıcılığa ihtiyaç vardır.
Biz de, geçmiş 15 yılda biriktirdiğimiz bilgi birikimini gelecekte de faydalı kılabilmek ve güncel çözümler geliştirmeye devam edebilmek için hayal gücümüzün sınırlarını zorlamaya devam edeceğiz.
Sektörümüzün değişmez ve göz ardı edilemez bir parçasıdır. Bu sebeple kurulduğumuz günden bugüne sürekli takip ederek güncel kalmaya çalışmakta ve projelerimizin içinde kullanmaktayız.
Geçmişte ki birbirinden bağımsız, yalnız çalışan, uzaktan yönetilemeyen, takip edilemeyen hantal sistemler günümüz teknolojileri sayesinde Analog dan Dijitale geçerek çok daha hızlı, verimli, kolayca uzaktan yönetilebilen ve en önemlisi birbirleri ile konuşabilen sistemler olarak evrilmiş durumdalar.
Bizd e bu teknolojiler ile birlikte kendimizi geliştiriyor ve en son teknolojileri müşterilerimiz ile buluşturarak zamanın ilerisinde kalmalarını sağlıyoruz.
En Büyük gücümüz ve sermayemiz olarak gördüğümüz entelektüel birikimimizin temelidir insan. Gerek firmamıza değer katan çalışanlarımızın mesleki ve kişisel nitelikleri, gerekse gelişimimizde katkıları olan tedarikçilerimiz, partnerlerimiz ve tabi ki müşterilerimiz gibi paydaşlarımız sayesinde entelektüel sermayemizi sürekli geliştirmekteyiz.
Bu sebeple insana saygı bütün organizasyonumuzun sorumluluğudur ve şirket içindeki konumlarına bakılmaksızın çalışanlar arasındaki ilişkilere ve çalışanlarla müşteriler, tedarikçiler, iş ortakları ve diğer paydaşlar arasındaki ilişkilere de yayılır. PlusTech de herkes insan onuruna saygı duyulan bir iş ortamı sağlamakla yükümlüdür.
Yaşadığımız çevrenin korunmasının ve iyileştirilmesinin, işimizin ayrılmaz bir parçası olduğu bilincinden hareketle; ürünlerimizin, operasyonlarımızın ve faaliyetlerimizin çevreye olan etkilerini en aza indirmek için proaktif önlemler almaktayız. PlusTech olarak biz çevrenin korunmasını yasal gerekliliklerin ötesinde, topluma olan saygının bir göstergesi olarak kabul etmiş bulunmaktayız.
Firmamızın müşteri memnuniyeti politikasının temelini “Müşteri Odaklılık” oluşturur. Müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve müşterilerimizle uzun süreli iletişim kurmayı hedefleriz.
Müşteri memnuniyetini kalıcı kılmak için, müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığı ve müşterinin değişen beklentileri ölçülüp değerlendirilerek tüm çalışanlara duyurulur, hizmet geliştirme çalışmaları yapılır, sunulan hizmetlerle ilgili en ufak memnuniyetsizlik ciddiyetle ele alınarak iyileştirme faaliyetleri gerçekleştirilir.
Müşterilerimizin her türlü geri bildirimi tarafımızca hediye olarak algılanır. Müşteri odaklı hizmetimizle sahip olduğumuz tüm kaynakları, gelen bu geri bildirimleri “müşteri memnuniyeti” ne dönüştürmek üzere kullanırız. Olumlu geri bildirimler doğru yolda ilerlediğimizin göstergesiyken, şikayet ve geri bildirimleri çözüme kavuşturmaya ve tekrarının yaşanmamasını sağlamaya özen gösteririz.